Принимаем заказы в Балаково без выходных

KOOGIS в Балаково

Артикул: 000847-42514
9 192 руб −50%
от 192 руб
В наличии
21 шт

Оценка - 4.94
264 отзывов

killing.stalkings Killing Stalking в Инстаграм

Инстаграм фотографии killing.stalkings

SANGWOO = HEART EYES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Koogi Official Art! All credits goes to @koogi

Oh my god I had these screenshot on my phone And I didn’t post them? I’m ashamed of myself

Omg I remember I used to be crazy about their art, because they are so detailed and so beautiful ugh 😭❤️

just LOOK at this beautiful asshole

im just gonna- *cries in manhwa*

Chapter 51 was one of the most beautiful chapters ever change my mind

IM SORRY but can we just look at sangwoo how he’s asking for his knife like it’s just a damn toy like he’s getting fucking THREATENED DKDJDJ

I really miss sangwoo so enjoy these pics of him ❤️

I’m not gonna post scenes of the chapters bc i don’t wanna spoil lol. The only think i wanna say this that I don’t blame any of them. Neither sangwoo, bum or seungbae, but I didn’t expect bum acting like that, I mean I thought he was really in love with sangwoo but now I’m unsure about sangbum (I still ship it). I just don’t want sangwoo to die, not like this, I want him to die with him together, a calm and peaceful death together, I REALLY hope sangwoo is not gonna die like that. ;(

HAPPY BIRTHDAY SANGWOO!! ❤️❤️❤️❤️❤️ you’ve always been my favorite killing stalking character and you are always gonna be! Sometimes your such a devil, but it’s not your fault it’s only your goddamns mom fault. I’m so thankful for koogi giving us such an extraordinary, exciting and handsome character! WE LOVE YOU SANGWOO AND KOOGI ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

I don’t know what to say to those chapters. I feel bad for sangwoo and i know he’s a sick person but bum doesn’t deserve all this. Everyone starts only caring about sangwoo while Yoonbum is the real victim. I love both equally though.


Название товара: KOOGIS

Страна: Беларусь

Год: 2019

Срок годности: до 23.04.2020

Рейтинг товара: 4.94 из 5.00 на основе 264 голосов

Маркировка продукции: Сертификат EAC

Товар сертифицирован

Доставка: уточнит оператор

Оплата: наличными/картой при получении

На сайте лк-трейд.рф вы можете купить KOOGIS в Балаково по сниженной цене от 192 рублей и быстрой доставкой.
В других городах